2023 고1 3월 모의고사 영어 심층분석 및 변형문제 - 30번
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2023 고1 3월 모의고사 영어 심층분석 및 변형문제 - 30번

by 싸쌤 2023. 4. 6.
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2023 고1 3월 모의고사 영어 심층분석 및 변형문제 - 30번

The major philosophical shift in the idea of selling came when industrial societies became more affluent, more competitive, and more geographically spread out during the 1940s and 1950s. This forced business to develop closer relations with buyers and clients, which in turn made business realize that it was not enough to produce a quality product at a reasonable price. In fact, it was equally essential to deliver products that customers actually wanted. Henry Ford produced his best­selling T­model Ford in one color only (black) in 1908, but in modern societies this was no longer possible. The modernization of society led to a marketing revolution that destroyed the view that production would create its own demand. Customers, and the desire to meet their diverse and often complex needs, became the focus of business.

산업 사회가 1940년대와 1950년대 동안 더 부유하고, 더 경쟁적이고, 더 지리적으로 퍼져 나가게 되면서 판매 개념에 주요한 철학적 변화가 일어났다. 이로 인해 기업은 구매자 및 고객과 더 긴밀한 관계를 발전시켜야 했고, 이것은 결과적으로 기업이 합리적인 가격에 양질의 제품을 생산하는 것으로는 충분하지 않다는 것을 깨닫게 했다. 사실, 고객이 실제로 원하는 제품을 내놓는 것이 마찬가지로 매우 중요했다. 1908년에 Henry Ford는 자신의 가장 많이 팔렸던 모델 Ford를 단 하나의 색상(검은색)으로만 생산했지만, 현대 사회에서는 이것이 더 이상 가능하지 않았다. 사회의 현대화는 생산이 그 자체의 수요를 창출할 것이라는 견해를 강화하는(파괴하는) 마케팅 혁명으로 이어졌다. 고객과 그들의 다양하고 흔히 복잡한 욕구를 충족하고자 하는 욕망이 기업의 초점이 되었다.

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